Feel free to translate!

vrijdag 12 oktober 2012

Dankjewel!

Hallo allemaal,
Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn kerstkaarten in drievoud. Heel leuk om jullie voorkeuren te lezen! Alle drie de kaarten zijn erg verschillend want ik hou wel van een beetje afwisseling af en toe. Verder probeer ik ook rekening te houden met de persoon waar de kaart naar toe zal worden gestuurd. De een houdt nu eenmaal meer van simpel en bij de ander mogen er meer toeters en bellen op.

Deze kaart heb ik gemaakt om iemand te bedanken!


Het stempeltje vind ik onwijs leuk en het papier is zoooo mooi!


De kaart heb ik gisteren verstuurd en zal hopelijk vandaag aankomen, dus ik durf het wel aan om dit kaartje vandaag op het blog te posten. Hopelijk kijkt de ontvanger eerst in de brievenbus en dan pas op het blog!

Ik wens jullie een heerlijk weekend met veel knutselplezier!

Groetjes, Wendy

22 opmerkingen:

  1. Hahaha hebben wij telepathie of zo Wendy, ik hoorde net de postbode iets door de brievenbus gooien en dacht wat is dat nou weer voor een grote envelop en wat tref ik aan jouw fantastische kaart met wat heerlijke lekkernijen, je bent een schat. Wou dus net een mailtje naar je sturen en keek nog even op mijn blog en wat zie ik mijn ontvangen kaartje en wees gerust Aniet had hem gelukkig al gezien voordat ik hem hier tegenkwam. In het echie is hij nog veel mooier, een toppertje is het en zo leuk dat je het met alle materialen uit de candy hebt gemaakt. Dank je wel lieve Wendy, hij staat te pronken op de kast inmiddels.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita! Dat heeft weer zo moeten zijn denk ik, geweldig! Ben blij dat het goed is aangekomen en gelukkig ook op tijd, hihi. Ik wens je een heerlijk weekend!
      Liefs groetjes, Wendy

      Verwijderen
  2. Ik had wel zo'n vermoeden dat hij voor Anita was,het is leuke vrolijke kaart geworden,ja als je zo verwent wordt is dit het minste wat je kan doen toch,je hebt ook weer zo mooi gekleurd, prachtig kaartje voor Anita.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is het geworden, Wendy. Super leuk plaatje en wat een leuke bloemetjes erbij. Kan me voorstellen dat Anita er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Anita..
    Lief stempeltje, er zit een mooi randje om heen en leuk de bloemetjes en de knoopjes..TOP

    Fijn weekend,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor Anita gemaakt Wendy, helemaal SUPERrrrr, en een reactie geven op jou kaartjes dat doen we met heel veel liefde graag gedaan.
    Fijn weekend groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met dat ik de tekst las, was het eerste waar ik aan dacht Anita en nu lees ik de reacties en klopt mijn vermoeden dus ook.
    Heel mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje Wendy! Geloof graag dat Anita daar heel blij mee was. Zulke kaarten krijg je nooit genoeg :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat een gaaf kaartje heb je gemaakt voor Anita
    ik hoef niet te vragen of ze hem mooi vind, haar reactie hierboven zegt genoeg hihihi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha Wendy,

    toen ik je berichtje las, dacht ik: die kaart is natuurlijk voor Anita!! Dat hoef ik niet te vragen. Maar ja, nu staat het er ook al. Ontzettend leuk dat je zo'n mooie dankjewelkaart voor haar hebt gemaakt.
    Het is echt een schatje en net zoals Anita schrift: in het echt zijn de kaarten altijd mooier dan op een foto.
    Groetjes en jij ook een heerlijk weekend! Ik hoop eindelijk weer eens wat te kunnen freubelen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje Wendy! Het is zo'n snoezig stempeltje, daar moet je gewoon verliefd op worden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,
    wat een leuke kaart zeg. heel erg mooi.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefie en zo mooi gekleurd. Een blijk van waardering is altijd leuk en een mooie kaart is zoveel waard! Ik vind je kaart helemaal super! Fijn weekend, liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk bedank kaartje heb je voor Anita gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Wendy, fijn om te zien dat je zo lekker bezig bent.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooie kaartj heb je voor anita gemaakt

    gelukkig had ze hem hier nog niet gezien hi hi

    het stempeltje is ook zo lief

    mooi gekleurd weer

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooi kaartje heb je gemaakt Wendy, zo'n lief stempeltje. Zo te lezen was Anita er erg blij mee!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je die schitterende candy gewonnen hebt Wendy! Ik kan al raden voor wie dit mooie kaartje bedoeld is .
    Hartelijk dank voor jouw bezoekje en heel fijne reactie aan mijn blog!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wow wat een schattige kaart zeg! Heel lief stempeltje! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke kaartjes hier op je gezellige blog! ik blijf nog ff neuzen:0)
    tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy