Feel free to translate!

maandag 30 maart 2015

Vrolijk Pasen! - Happy Easter!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart voor Pasen, de allereerste paaskaart die ik ooit heb gemaakt. Ik verstuur eigenlijk nooit kaarten met Pasen maar ik weet zeker dat mijn moeder hier vrolijk van zal worden. Een kaartje is altijd een kleine moeite en een groot plezier!


De eieren zijn van een kleurplaat van internet en heb ik verkleind, ingekleurd en uitgeknipt. 
Op de grote bloemen heb ik kleine gehaakte gele bloemetjes verwerkt. Priegelhaakwerk was het!


Deze kaart is voor de nieuwe challenge bij My Besties International met als thema: Bunnies/Eggs. Een leuke uitdaging! De digi vind je hier en heb ik uiteraard weer ingekleurd met copic markers. 

Ik wens jullie een hele fijne week met natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

32 opmerkingen:

  1. Dat ziet er vrolijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  2. Wat een schatje, Wendy. Echt een super lief kaartje geworden. Zeker weten dat je moeder hier blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moeder is hier SUper blij mee Wendy dat weet ik zeker! Wat is je DDD label prachtig! De zelfgemaakte eitjes zijn super! Je digi en kleurwerk fantastisch en gaaf je skeletblad erbij! Ik geniet bij je en hoe langer ik kijk hoe meer ik zie! Heel leuk dat je mee doet met onze challenge van Scr@p-Cards!
    Lieve groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy,
    wat een prachtige creatie en hele leuke details

    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke en vrolijke Paaskaart. ;) Ik vind die afbeelding ook zo leuk. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaartje gaat je moeder vast leuk vinden! Hij is mooi en vrolijk!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge!
    Lieve groet Brenda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    Tot nu toe heb ik 3 paaskaarten gemaakt en daar zal het wel bij blijven, vind ze wel leuk om te maken..Met deze prachtige tag is je moeder vast heel blij, gave digi heb je gebruikt en de paaseiren zijn prachtig,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.Leuk dat je die voor je moeder gemaakt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige paas kaart wendy daar zal je moeder vast heel blij mee zijn ook mooi die kleine gehaakte bloemen er op

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve fleurige labelkaart heb je voor je moeder voor pasen gemaakt Wendy. Daar gaat ze vast heel blij mee zijn. Leuk bedacht met die eieren en die kleine grhaakte bloemetjes zijn wél heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,
    Leuk en bedankt dat je op me blog langs bent gekomen.
    Wow wat een vrolijke paaskaart is dit zeg, kan me voorstellen dat je moeder hier blij van wordt.Hij is super mooi van kleur en je hebt alles leuk op elkaar afgestemd!

    lieve groetjes Ju@nita
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Wendy,
    wat leuk dat je weer even op bezoek was bij me! Ook virtuele bezoekjes vind ik gezellig En fijn dat het weer beter gaat zo langzamerhand.
    Je kaartje is enig! Wat een leuke stempel (s) zijn dat. Daar ga je vanzelf van glimlachen.
    Ik dacht dat jij nog niet zo lang aan het haken was?? Dit is perfect zeg! Superlief, die priegelbloemetjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HAllo Wendy
    Ik heb niets met pasen, dus ook geen kaart gemaakt, maar die jij voor je moeder hebt gemaakt is weer zo mooi.
    Er is weer zoveel op te zien en dat is toch wel weer smullen voor mij hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw prachtig Wendy! Vind het hele mooie stempels en kleuren! Prachtig ingekleurd en alles staat super mooi bij elkaar.
    Prachtige bloemen ook.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel werk heb je hieraan gehad, mooi! Lieve en lenteachtige kleurtjes ook. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje, wat een prachtig kleurwerk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie paaskaart. Van de kleuren alleen al word je vrolijk, helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke details vooral de bloemetjes met haakwerk! Super gezellige paaskaart. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so noble and elegant!Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Good luck and welcome again
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke paaskaart,, lekker voorjaar, bedankt dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create!!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wendy een schitterende en kleurrijke tag heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSocietychallenge
    Gr Karin Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee Wendy wat een mooierd is het geworden
    Alvast een fijn Paasweekend en bedankt voor
    je deelname aan de de challenge
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je een kleurplaat hebt gebruikt dat doe ik ook wel eens.
    Mooi kaartje geworden hoor!!!

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke paascreatie! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave kaart, Wendy! Supermooi!

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende creatie heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een super mooie kaart. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Om een of andere reden was je uit mijn leeslijst verdwenen Wendy, ik vond het al zo rustig!Maar ik zie dat ik heel veel moois gemist heb.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is echt een snoeppie hoor!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy