Feel free to translate!

maandag 27 april 2015

Hallo!

Goedemorgen allemaal op Koningsdag!

Jullie kennen het vast wel: het gevoel te hebben in een achtbaan te zitten die maar niet wil stoppen. Nou, ik zit er al een poosje in...en ik wil eruit! De python in de Efteling is er niks bij. ;-)

Het is zo enorm hectisch, al sinds ik in november en december ben geopereerd. Vervolgens is pap nu al voor de vijfde keer dit jaar in het ziekenhuis opgenomen. Inmiddels is hij overgebracht naar een verpleeghuis. En mam woont in een zorgcentrum in een andere woonplaats. En dat is allebei niet bij mij in de buurt. Slopend! Om het over mijn eigen gezondheid maar niet te hebben... Maar het ergste is dat mijn ouders niet samen kunnen zijn, zo sneu.

Gelukkig 'dwingt' het DT mij om af en toe een kaartje te maken. Dat is toch een beetje heerlijke afleiding. Vandaag kan ik gelukkig weer een kaartje laten zien:


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij My Besties International, de digi die ik heb gebruikt vind je hier en heb ik ingekleurd met Copic Markers. De mal is van Dutch Doobadoo en heb ik onlangs gewonnen. Ik ben zo'n bofkont geweest de laatste weken want ik heb verschillende prijzen gewonnen. Heerlijk om zo je hobbyspulletjes een beetje aan te kunnen vullen, wat een eer en wat een geluk!

Ik heb wederom enorm genoten van al jullie reacties op mijn vorige kaart. Sherri Baldy heeft me gevraagd of ik de paaskaart niet aan haar wilde verkopen! Ik voelde me natuurlijk enorm vereerd. Maar ik had hem al aan mijn moeder gegeven...en daar staat hij nou op de kast. Eerlijk gezegd is me dat veel meer waard. ;-)

Het heeft even geduurd voor muis af was maar het is gelukt. Niet helemaal naar mijn zin maar toch wel grappig! Ik leer er steeds veel van dus op naar het volgende haakprojectje.


Ik wens jullie nog een heerlijke week en een hele fijne Koningsdag!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en vrolijke kaart. Wat een nare omstandigheden voor jullie (je ouders en jou). Kan me indenken dat je dan maar niet uit die achtbaan stapt en het maar door en door gaat. Heel veel sterkte hiermee. Die muis is echt prachtig! Heel knap gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wendy, wat naar om te lezen dat die vervelende achtbaan maar steeds niet wil stoppen. Je krijgt wel erg veel op je bordje en voor je ouders is het ook erg sneu op deze manier. Waar gaat het toch allemaal naar toe?
    Je kaart is een plaatje, ik heb deze shape-mal aan Danoesja gegeven want ik kreeg hem steeds niet mooi uitgeknipt. Bij jou is het prima gelukt...heel mooi. Een lieve digi en doordat je de wolkjes over hebt laten steken krijg je een beetje speels effect. De lieveheersbeestje-charm is een leuk detail.
    Ik vind je muis super gelukt, dat jurkje zo lief, knap hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy,

    ik kan me wel voorstellen dat je op de stop knop zou willen duwen Wendy het is ook niet niks allemaal!
    Je kaartje is prachtig ik wordt er helemaal vrolijk van...
    En je mooie muisje daar herken ik Diddl in of niet ?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is weer enig Wendt! Heel mooi gekleurd en prachtige details en afwerking...heb het weer met plezier zitten bekijken!
    Ik wens je ongelooflijk veel sterkte met alles...het valt niet niet mee hè! Gelukkig heb je wat afleiding kunnen vinden voor dit prachtige kaartje! En dat Sherri jouw kaartje wilde kopen is zeker een hele grote eer! dat zegt heel veel over je creativiteit!
    Je gehaakte muis is ook zo schattig! Af en toe toch de uit knop even aan zetten hoor, ook om jezelf denken!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Wendy!! Je haakwerk vind ik ook erg leuk!! Ik vind het zo ontzettend sneu dat je ouders niet bij elkaar kunnen zijn. Voor jou valt het ook allemaal niet mee :-(. Ik wens je heel veel sterkte en ben toch blij dat ook jij afleiding vind in je hobby:-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,wat vervelend dat je ouders niet bij elkaar kunnen zijn.Hopelijk komt er ook weer wat rust bij jullie.Je kaartje is schitterend.Leuk je gehaakte muis.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Wendy, wat een gaaf kaartje weer! Zo heerlijk fleurig en kleurig.
    Wat sneu inderdaad dat je ouders niet bij elkaar kunnen zijn. Lijkt me echt heel naar als je al zo lang bij elkaar bent. Mijn opa en oma hebben hetzelfde gehad.
    En je hebt groot gelijk dat je de kaart bij je moeder laat staan. Wel een eer dat Sherri Baldi jouw kaart wilde kopen! Helemaal leuk toch!
    Sterkte met alles, het heen en weer rijden en je eigen gezondheid!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nu weer niet zo Wendy, je ouders gescheiden van elkaar, maar dan vanwege hun gezondheid, wat een ellende toch allemaal, het houdt maar niet op voor jou.
    Je kaart is prachtig, goed dat je daar een beetje afleiding in vind.
    Ook is het super leuk voor je dat je weer wat prijsjes hebt gewonnen.
    Groot gelijk dat je de paaskaart aan je moeder hebt gegeven, weet je waarom???
    Sherri Baldy heeft toch alles al, die Amerikanen af en toe.
    Je zou ze soms achter het behang plakken, de euro staat laag tegenover de dollar, moet je eens kijken wat een digi bij haar kost, ze hebben echt nooit genoeg.
    Sorry hoor meisje, maar dat moest ik even kwijt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy
    Wat een schitterende kaart met die mooie ingekleurde digi, ik word er heel vrolijk van.
    Ik hoop dat je een keertje uit die achtbaan mag stappen want dat heb je echt nodig op zijn tijd, heel triest ook dat je ouders uit elkaar zijn gehaald want wat zullen ze elkaar missen zeg en voor jou is het zo ook erg druk. Geniet vooral van je prijsjes meis, heel veel sterkte.
    Liefs, Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy, wat vervelend om te lezen dat je ouders van elkaar gescheiden zijn om gezondheidsredenen. Ik kan me voorstellen dat de achtbaan wel op de pauze stand mag voor jou. Ik wens je heel veel sterkte met het heen en weer rijden. en hoop dat je toch een beetje rust kunt vinden in het maken van mooie kaartjes. Want ook deze is prachtig!
    Leuk dat je mee doet bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge.
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy