Feel free to translate!

maandag 12 oktober 2015

Bake a cake!

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad! Wij hadden ons jaarlijks vriendenweekend en dat is wederom weer goed bevallen. Wij geven elkaar geen cadeaus met verjaardagen maar in plaats daarvan sparen we voor een weekendje weg. We zijn met z'n achten en deze keer zijn we in Duitsland geweest, in de buurt van Münster.
  
Vandaag start weer een nieuwe challenge bij My Besties International. Deze kaart heb ik gemaakt voor een jarige job die morgen jarig is. Deze week ga ik haar persoonlijk feliciteren maar de kaart ligt, als het goed is, al in de bus!



De digi die ik heb gebruikt vind je hier en zoals gewoonlijk heb ik het ingekleurd met copic markers. Tijdens het inkleuren had ik steeds een liedje in mijn hoofd, ooit gehoord bij een songfestival. Bake a 
cake heet het geloof ik en het gaat ongeveer zo: I've got a cake to bake, I've got no clue at all....lalalala....etc.... Je kunt maar ergens plezier in hebben...hahahaha!!!
Oja, de achtergrond heb ik gemaakt met inkt, gesso, structuurpasta etc. Lekker gekliederd dus.

Genoeg gezever voor vandaag. Ik ga even bijkomen van het weekend...even een time-out nemen. ;-)
Ik wens jullie nog een hele fijne week met natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:
Papertake Weekly (Two by two: two butterflies, two ribbons)



12 opmerkingen:

  1. wat ziet dit er weer prachtig uit. heel feestelijk! succes met het bijkomen van het weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Wendy. Lekker vrolijke kleuren heb je gekozen. Ik vind hem top!
    Sterkte met je onderzoeken meis.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Wendy. Lekker vrolijke kleuren heb je gekozen. Ik vind hem top!
    Sterkte met je onderzoeken meis.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is geen gezever, maar je zit nog in de vrienden weekend flow, hihi
    Dat doet een mens goed en je geniet altijd nog zo lekker na, maar het
    is meestal ook vermoeiend, want de nachtjes zijn nooit zo lang hè!
    Ik vind je label prachtig, wat een mooie ondergrond heb je gemaakt en de stempel prachtig gekleurd! Het is een hele vrolijke verjaardags felicitatie geworden!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tag, Wendy. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijn dat het vriendenweekend zo geslaagd was. En nu lekker bijkomen.
    Prettige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk weekend gehad lees ik? Super leuk toch?!
    Je tag vind ik geweldig mooi!!! wat een details en technieken, vind de kleuren prachtig.
    Op en top geslaagd!!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie samen met vrienden heerlijk genoten hebben Wendy. Je Tag ziet er super mooi uit.

    fijne week

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi label kaartje geworden wendy

    en wat een leuke idee samen een weekend weg gezellig

    jij ook een fijn weekend toegewenst

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A delightful tag, love all the details and that cute charm. Thanks for sharing with us at Crafting from the Heart Challenges and hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze geweldig mooie tag staat voorlopig nog wel op mijn dressoir te pronken:0) heel gaaf gemaakt Wendy! Idd snel maar weer eens een gelli-plate date plannen! tot gauw
    grtz Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy